dimarts, 11 de novembre del 2008

Digue'm que m'estimes-Els Pets

Digue'm que m'estimes encara que sigui un somni,digue'm que em desitges i et prometo que et creuré.Digue'm que m'enyores i que no et passen les hores,digue'm que em somies cada nit des de fa temps.Saps que sé molt bé que un altre t'omple la vida i que no pot ser,que no vols mirar el passat;i ara que he tornat no pretenc trobar-te sola,tan sols tenir-te un cop més al costat.Digue'm que m'estimes,omple'm el cos de mentides només et demano un dia i demà ja hauré marxat.Sols amb tu podria suportar la melangia i guarir-me la ferida que m'ha quedat.Digue'm que no t'ho creguis,digue'm que em desitges i després me n'aniré.Digue'm que m'enyores i et sap greu quan te n'adones,digue'm que em somies enganya'm encara més.Saps que marxaré i no em tornaràs a veure,aquest cop pot ser l'últim que m'abraçaràs;i en aquest instant recordarem la nostra història,aquell amor que amb el temps s'ha esborrat
 
Clicky Web Analytics